جشن باشکوه پایان سال هر سال در پایان سال برگزار می شود. این جشن فرصتی ویژه برای لذت بردن از شرکت مشتریان عزیز و نمایندگان بهتر شرکت و دیدار با چهره مدیران ارشد خودرو با مشتریان است. جشن پایان سال در تاریخ 16 مارس 1403 برگزار می شود و با حضور بیش از 7000 خانواده رهبران خودرو با مشارکت بیش از 7000 خانواده رهبران خودرو برگزار می شود. در این رویداد مهم ، برنامه های متنوعی از قبیل اجرای موسیقی زنده توسط خوانندگان برجسته از کشور ما و آتش بازی ما ارائه می شود و همچنین بررسی دستاوردهای سال گذشته ، چشم انداز این شرکت سال آینده محصولات جدیدی را معرفی می کند.
جشن
در یک سال گذشته ، رهبران خودرو بیشتر روی یک رابطه دو خط و یک تجربه جداگانه برای مشتریان متمرکز شده اند. امسال با وجود چالش های مختلف ، این شرکت توانست بر چالش ها غلبه کند و به دنبال ایجاد تجربه بهتر برای مشتریان خود بود. مدیران خودرو بر ارتباط دو راه با مشتریان تأکید می کنند ، و به ویژه در برنامه های آینده شرکت ، تعامل پایدار ، خدمات شخصی سازی شده و اجرای مداوم در دستور کار قرار دارند.
در این رویداد ، مدیران شرکت و همچنین ارتباطات در مقابل چهره با مشتریان ، از استراتژی های مؤثر آینده مدیران خودرو برای بهبود دائمی خدمات و افزایش رضایت مشتری ، استراتژی هایی که می تواند انتخاب مشتری ، اعتماد متقابل ، وفاداری را بر اساس تجربه و رابطه بر اساس ارزش مشترک با دو خط افزایش دهد ، رونمایی می کنند.
چشم انداز به مدیران خودرو در سال آینده
همانطور که گفته شد ، یکی از احزاب مهم این رویداد ، معرفی محصولات سال آینده است. در طول این جشن ، مشتریان و نمایندگان فروش مدل های جدیدی از محصولات این برند را مشاهده می کنند. این فرصت منحصر به فرد به مشتریان این امکان را می دهد تا خود را با ویژگی ها و ویژگی های جدید خودرو آشنا کنند و در مورد انتخاب های آینده خود فکر کنند. این رویداد همچنین عملکرد و دستاوردهای رهبران خودروهای امسال ، به ویژه از دیدگاه MVM ، ققنوس و کلوپ های شدید را مورد بررسی قرار می دهد.
قدردانی از مشتریان کلیدی و وفادار
جشن پایان سال یک رویداد به افتخار خانواده های مشتریان این شرکت است ، مشتریانی که با ارزش ترین دارایی مدیران خودرو هستند و شرکت می داند که خدمات و قدردانی از مشتریان خود به عنوان یک وظیفه است.
هر سال ، در پایان سال ، از رهبران خودرو از مشتریان کلیدی و برجسته این شرکت تجلیل می شود که هرکدام عضو خانواده بزرگ مدیران خودرو در سراسر کشور هستند و چهره اصلی مارک های آنها است. قدردانی از مشتریان کلیدی نشانگر قدردانی آنها از اعتماد به نفس و وفاداری آنها است و به ایجاد یک رابطه پایدار و متقابل بین شرکت و مشتری کمک می کند. مشتریان سرمایه اصلی هر مشاغل هستند و به نیازهای آنها و رضایت آنها توجه می کنند ، نه تنها وفاداری را افزایش می دهد ، بلکه به رشد و موفقیت طولانی مدت شرکت نیز کمک می کند.
در طول این رویداد ، نمایندگان اصلی نیز در زمینه محوریت مشتری مورد تقدیر قرار می گیرند. این نمایندگان با تلاش مداوم و خدمات با کیفیت به مشتریان به عنوان بهترین مدل های صنعت خودرو شناخته می شوند. با سازماندهی این رویداد ، رهبران خودرو نشان می دهد که حقوق مشتری و رضایت آنها اصول اصلی فعالیت های تجاری است و همیشه در تلاش برای به روزرسانی استانداردهای خدمات مشتری خود در سراسر کشور است.
مشتری مشتری: هویت های مختلف برای مشتریان خاص
باشگاه مشتری من MV هستم به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین احزاب شرکت ، با تمرکز بر مسئولیت اجتماعی (CSR) ، در سالهای اخیر نقش مهمی در ارتقاء خدمات به مشتری داشته است. این باشگاه با ارائه خدمات ویژه به مشتریان وفادار و سازماندهی رویدادهای مختلف ، روابط نزدیک با مشتریان را تقویت کرده و اقداماتی را برای حمایت از نیازهای اجتماعی ، به ویژه توانمندسازی دانش آموزان و کودکان انجام داده است. در این راستا ، رهبران خودرو به دنبال ایجاد بستری هستند که در آن مشتریان می توانند به پشتیبانی از پروژه های مسئولیت اجتماعی و همچنین خرید محصولات با کیفیت کمک کنند.
باشگاه مشتری ققنوساین باشگاه رویکرد متفاوتی نسبت به دو مارک دیگر دارد ، زیرا مشتریانی که به دنبال تجربیات ویژه و هیجان انگیز هستند ، ورزش هایی مانند تنیس و اسب سواری را ارائه می دهند ، که این نیز مورد استقبال مشتریان برند قرار می گیرد. این باشگاه در تلاش است فضایی پر از فعالیت های تحریک و ورزشی را ایجاد کند تا مشتریان آن مشتریان را از تجربه خرید خود لذت بخش تر کنند. از طرف دیگر ، رویدادهای ویژه بر محافظت و احترام به محیط زیست و تلاش برای ایجاد آینده ای بدون آلودگی محیط زیست برای مشتریان برند ققنوس متمرکز شده است نصف انتظار می رود این برند بر هویت انرژی پاک و حفاظت از محیط زیست متمرکز شود.
باشگاه مشتری شدید همچنین به مشتریانی که به دنبال مارک های لوکس و ویژه هستند اختصاص یافته است. این باشگاه با در نظر گرفتن نیازها و نیازهای خاص این مشتریان ، خدمات ویژه ای را برای خرید محصولات لوکس و پشتیبانی مالک ارائه می دهد. Extreme ، با تمرکز بر عرضه کیفیت و محصولات ویژه ، به یکی از مهمترین باشگاه ها برای مشتریان عالی بازار تبدیل شده است.
تمرکز بر محوریت مشتری ، ثروت اصلی مدیران خودرو
در پایان ، رهبران خودرو تأکید می کنند که خدمات به مشتری همیشه برای برنامه های این شرکت اولویت مطلق است و تأکید می کند که مشتریان اصلی ، نمایندگان اصلی فروش و باشگاه های مشتری بخش اصلی ثروت و سرمایه سهام شرکت هستند. پایان سال نشان می دهد که رهبران خودرو هنوز در تلاشند تا خدمات خود را در بهترین سطح ممکن ارائه دهند و رابطه ای محکم و پایدار با مشتریان برقرار کنند.