متن نامه به شرح زیر است.
دکتر مسعود پزشکی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
دکتر محمد بانگر غالیباف
سخنران محترم مجمع مشاوره اسلامی
Gholam Hossein Mohseni Ejei
رئیس محترم قوه قضاییه
موضوع: ضرورت اعمال قانون با بانک آینده
سلام آلیکام
در حالی که آرزو می کنیم سلامتی و موفقیت داشته باشید ، مطالعات نشان می دهد که یکی از اصلی ترین دلایل وضعیت ناراضی متغیرهای اقتصادی در دهه 1980 وجود بانک در کشور است و باید برای هدایت اقتصاد ایران اصلاح شود و شروع اصلاحات بانکهای بسیار ناسالم همان بانک آینده است. اگرچه حل و فصل سیستم بانکی برای همه بانکها به یک برنامه کامل نیاز دارد ، اولویت عمل برای بانکهایی است که عمق آنها بیشتر است و می تواند بسیار ناسالم تلقی شود.
بررسی وضعیت بانک آینده نشان می دهد که این بانک در شاخص های مختلف وضعیت بسیار ضعیفی دارد و مداخلات اصلاحی بانک مرکزی در سالهای اخیر با رویکرد “بازسازی و بازسازی” مؤثر نبوده و وضعیت بانک بسیار مهم تر شده است. به عنوان مثال ، روند تغییرات آینده در اقدامات بانک به شدت در حال کاهش بود و از منفی 2 ریال در ماه مارس ، در ماه سپتامبر به 2.3 میلیارد ریال رسید.
علاوه بر اولویت منطقی ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که حكم بانک آینده ، كه با نقض تعمیم یافته خود از بانک مرکزی و قوانین كشور ، اعتبار مرجع نظارت را در معرض خطر قرار داده است ، می تواند از رقابت ناسالم در بازار پول جلوگیری كند و به نوعی تأثیرات دیگر بر سلامت سایر بانک ها را كاهش دهد.
مشاهده داده های مربوط به وضعیت بانکداری آینده نشان می دهد که این بانک کاملاً مهم و بسیار ناسالم است. وضعیت مهم بانک ها به حقوق سرمایه منفی ، مصرف بیش از حد مزمن و زیاد بانک مرکزی ، وضعیت از دست دادن و نقدینگی آنها ، با وضعیت بانک آینده در تمام این شاخص ها (همانطور که در زیر شرح داده شده است) باز می گردد. به عنوان مثال ، روند تغییر آینده در سهام بانک ها به شدت در حال کاهش بود ، از 2 میلیارد ریال منفی در ماه مارس ، و در ماه سپتامبر به 3.5 میلیارد ریال منفی رسید.
با مداخلات نظارتی جدی بانک مرکزی در لایه مدیریت بانک و گسترش حساسیت نظارتی برای رعایت نرخ بهره مصوب سپرده ها ، بانک آینده یک اضافه برداشت مزمن و مترقی را به دست آورده است تا از 6 در پایان ماه سپتامبر باقیمانده کشف بانک حاصل شود. اگرچه سهم دارایی های بانکی آینده در دارایی های شبکه بانکی حدود 2 ٪ است ، اما حجم آینده اضافه برداشت بانک حدود 2 ٪ از مصرف بیش از حد بانک را نشان می دهد.
شکایات آینده کارآمد تقریباً 2 ٪ از شکایات بانک را نشان می دهد ، و حدود 2 ٪ از کل درخواست های بانک آینده غیر بانکی شکایات مشکوک را تشکیل می دهد ، که حاکی از خطر بالای تسهیلات بانکی و عدم توانایی در شناسایی درآمد حاصل از امکانات پرداخت است. لازم به ذکر است که حدود 2 ٪ از کل مبلغ مانده پرداخت بانک در پایان سال ، با مبلغ 2 ، متعلق به شرکت های مرتبط با بانک است که این نشان دهنده خطر جدی برای منابع درآمد و هزینه بانک است.
به عبارت دیگر ، با فرض اینکه دارایی های بانک افزایش نیافته ، هزینه بانک به دلیل عدم دستگیری بانک و ادامه خروج آینده بانک بانک مرکزی یک ماه متوسط خواهد بود که این امر به این تأخیر کمک می کند. نسبت کفایت سرمایه در طول سال 2 به 2 ٪ منفی رسیده است و روند نزولی آن طی سالها نشان دهنده وضعیت بسیار مهم بانک در زمینه نسبت سرمایه است.
علاوه بر این ، بانک آینده مرتکب تخلفات بسیاری در اجرای دستورالعمل های نظارت بانک مرکزی شده است ، به طوری که این تخلفات را شکسته است. وضعیت بانک آینده مطابق با محدودیت های نظارتی در چهار حوزه از تسهیلات و تعهدات بزرگ ، تسهیلات و تعهدات افراد مربوطه ، سرمایه گذاری و گزارش خالص دارایی های ثابت بحرانی و بسیار بالاتر از محدودیت های ارائه شده توسط بانک مرکزی مشاهده می شود. علاوه بر این ، براساس گزارش ها و حسابرسان بانک مرکزی در صورتهای مالی بانک در سالهای اخیر ، بانک آینده بدون رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی ، نصب های مشکوک را در کلاس فعلی ثبت کرده و ثبت کرده است.
روند مهم و مهم بانک در شاخص های مختلف نشان می دهد که زمان نه تنها نتوانسته است عمق بانک را کاهش دهد ، بلکه هزینه های قطعنامه بانک را نیز با ارزش سهام بانک در ماه سپتامبر افزایش داده است. در نتیجه ، سازنده تصمیم باید توجه داشته باشد که اگر بانک به فعالیت خود ادامه دهد ، ساختار معیوب هزینه هزینه بانک نیاز به افزایش ضرر و کشف بانک مرکزی دارد.
واضح است که عمق و شدت بانک آینده به اندازه کافی کافی نیست تا با حداقل اقدامات و دسته بندی های مدیریت برطرف شود. به دنبال اقدامات اخیر بانک مرکزی ، این مورد است. در اصل ، این حداقل اقدامات و این تغییرات مدیریتی اقدامات نظارتی است که بانکهای مرکزی جهانی معمولاً برای همه بانک ها و قبل از بی حوصلگی عمیق انجام می دهند. لازم به ذکر است که بانک آینده نیز بسیار متفاوت است ، به طوری که لایه مدیریت و تصمیمات آنها همیشه با مداخله و موانعی که توسط سهامدار اصلی گسترش یافته است ، گرفته شده است. در نتیجه ، رویکرد بانک مرکزی از نظر رویارویی با بانکهای ناسالم جدی ، زیرا آینده باید به طور قابل توجهی اصلاح شود و قطع فعالیت آنها باید در دستور کار باشد.
با توجه به اهمیت کنترل تورم و به منظور تثبیت لهجه مکرر رهبری کلان اقتصادی در اضافه برداشت های بانکی و همچنین اعلام مهلت رئیس بانک مرکزی به بانکهای ناتراز ، به نظر می رسد که اقدام (اعمال قانون و قضایی) با هدف متوقف کردن آینده است. لازم به ذکر است که پیشنهاد به تعلیق در فعالیت های بانکی آینده در اواخر دولت سیزدهم بین رئیس بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و امور مالی به عنوان صاحب 5 ٪ از دستمزدهای آینده مالکیت بانک در 1/2/2 ، به شورای هماهنگی اقتصادی عالی توسط دولت سیزدهم از دولت 1/2/2 از مطالب ارائه شده در آثار ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن ارائه شده در متن است.
* فعالیت بانکی را متوقف کنید
* نماد تجارت را در بازار سرمایه متوقف کنید
* پالایشگاه فرم
* تنظیم اجرای پالایشگاه
* با دارایی های موسسه مبارزه کنید
* کنترل قراردادهای بانکی
* نیاز به همکاری اطلاعات سیستم های نظارتی دارد
* گسترش شورای عالی برای هماهنگی اقتصادی شورای هماهنگی عالی در مورد “اقتدار بانک مرکزی”.
پس از وقفه ای که در شورای عالی هماهنگی اقتصادی روسای دولت رخ داده است ، و علی رغم پیگرد قانونی وضعیت بدبختانه بانک آینده در نسبت نظارتی و احتیاط ، متأسفانه نامه جدیدی از دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی را در مقابل بانک آینده دیدیم. براساس آخرین اطلاعات موجود در این مرکز ، دبیرخانه در نامه ای به رئیس جمهور بانک مرکزی در تاریخ 1/2/2 ، به دنبال پیشنهاد شماره 1/2 مورخ 1/2/2/2/2 ، گفت که جلسه 2/2/2 کمیسیون منصوب شده است که برنامه قطعنامه آینده بانک و برنامه قطعنامه آینده کمیسیون تغییر می کند و یک کمیته مشترک بین بانک مرکزی و نمایندگان دیگر تهیه می کند. اگرچه تصمیمات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سرآشپزها براساس اجماع سه شعبه استوار است ، و دبیرخانه شورا به سادگی مسئول روند کارشناس و نظر متخصص تصمیمات روسای دولت است ، اما علاوه بر اظهارات بانک ، این بانک به بانک منصوب نشده است. کند در حالی که این تصمیم بخشی از صلاحیت هیئت مدیره هیئت مدیره نیست.
لازم به ذکر است که برخی از رهبران بانک مرکزی طبق گفته برخی از رهبران بانک مرکزی ، مذاکره و مذاکره با برخی از عناصر بانک مرکزی را آغاز کردند. در همین زمان ، برخی از ستون های بانک مرکزی و هیئت مدیره منصوب شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و همه اعضای هیئت مدیره ، پرونده ای را در قوه قضاییه تشکیل دادند تا بتواند در ادامه پرونده دخالت کند. این تأثیر کم و بیش در نتیجه گیری سناریوی دوم بانک مرکزی با مرکز بازسازی بانک خود داشت و پیشنهاد نوسازی و نوسازی هیئت مدیره عالی با خوش بینی ، آسان و انعطاف پذیر برای سهامدار Infr در بانک تهاجمی و خلاف قانون بانک مرکزی نوشته شده است. پیشنهاد می شود که بانک مرکزی برای تکمیل اختیارات مندرج در ماده 5 قانون بانک مرکزی ، باید اختیارات لازم را برای تکمیل مقامات ماده 5 قانون بانک مرکزی دریافت کند.
توجه به موارد فوق ، تمرکز بر اصلاح سیستم بانکی و قرار گرفتن در معرض بانکهای بسیار ناسالم ، مانند بانک آینده ، اولویت فوری برای اقتصاد ایران است و بازگشت اقتصاد به رشد و تورم پایدار شدید و پاداش ناکارآمدی گذشته بستگی به حل این مسئله دارد و در این سؤال تأخیر خواهد کرد.
من برای موفقیت شما خدای قدرتمند دعا می کنم.
کپی:
محترم بانک مرکزی
رئیس محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی.
منبع: آب بندی