تجارت مرسدس -بنز او اولین تصاویر و جزئیات شاسی برقی GLC را منتشر کرد. این خودرو که از فناوری EQ بهره می برد ، با EQC قبلی بسیار متفاوت است.
برنامه های مرسدس -بنز برای هماهنگی در اتومبیل های نصب شده و برقی به تدریج نمونه کارها محصولات EQ جداگانه را از بین می برد. این روند سال گذشته آغاز شد ، هنگامی که G580 با EQ Technology معرفی شد و در اواخر این ماه با CLA جدید ادامه خواهد یافت. آلمانی ها همچنین اولین تیزر GLC برقی را منتشر کردند که تأکید می کند برنامه های خود را برای استفاده از فناوری EQ برای محصولات آینده بدون پیشرانه ذاتی. EQC قبلی پس از حدود 5 سال پس از حدود 5 سال به موزه رفت. این خودرو هرگز در ایالات متحده خریداری نشده است ، اما مرسدس قبلاً اصرار داشته است که جانشین آن در بازار آمریکا در دسترس خواهد بود. GLC با فناوری EQ به طور کامل از پوشش استتار استفاده می کند و نسخه های دیفرانسیل عقب و انتقال چهار چرخ باید تولید شود. این مدل ها از یک سیستم 4matic و یک واحد قطع اتصال برای کشش چرخ جلو به منظور ایجاد راندمان بهتر استفاده می کنند.


مرسدس -بنز می گوید موتور عقب و گیربکس در خود کارخانه GLC برقی ایجاد کرده و از اینورترهای کاربید سیلیکون در واحدهای الکتریکی جلو و عقب استفاده کرده است. این خودرو از معماری 4V استفاده می کند و بنابراین می تواند مسئولیت شارژرهای بسیار سریع را بر عهده بگیرد. به یاد داشته باشید که حداکثر سرعت بار مدل EQC قبلی فقط 2 کیلو وات بود ، در حالی که GLC جدید از 5 کیلو وات بیشتر است. البته حداکثر سرعت شارژ با همان سرعت متفاوت است و در عمل باید ببینید بار باتری ماشین چه خواهد بود. مرسدس -بنز همچنین تأکید می کند که طبق داده های تست ، باتری نصب شده در مدل های کامل GLC در سرعت شارژ بیش از 5 کیلو وات پایدار است.
جزئیات این پلتفرم صلیب برقی هنوز منتشر نشده است ، اما مرسدس تأکید می کند که فناوری EQ از ابتدا به عنوان یک ماشین کاملاً برقی طراحی و طراحی شده است. ما باید منتظر بمانیم تا در آن زمان کاملاً رونمایی شود تا مشخص شود که آیا GLC برقی اتصال به مدل داخلی خواهد داشت یا واقعاً یک ماشین برقی خاص خواهد بود. چندین باتری با ظرفیت های مختلف باید برای مدل Y Tesla در نظر گرفته شود و بهترین مثال از سلولهای بی پایان با اکسید سیلیکون که برای تراکم انرژی بالاتر در گرافیت ادغام شده اند ، استفاده می شود. مانند مدل قبلی ، GLC جدید از پمپ حرارتی برای گرفتن انرژی موتور الکتریکی و گرمای باتری بهره می برد و کابین را گرم می کند. در مقایسه با اتومبیل های مشابه مجهز به رادیاتور معمولی ، کابین GLC تنها با حدود یک سوم انرژی الکتریکی لازم گرم می شود. پمپ حرارتی در هر شرایطی به دمای مطلوب نیز می رسد. این پمپ در متقاطع مرسدس استاندارد خواهد بود.
آلمانی ها اولین تصاویر رسمی GLC از فناوری EQ در سوئد را منتشر کردند. سیستم ترمز جدید برای سازگاری با تقویت کننده ، سیلندر اصلی و ESP در یک ماژول کوچکتر و سبک تر طراحی شده است. ترمز رستاخیز همچنین انرژی را به باتری باز می گرداند تا توان ناوبری خودرو را بهبود بخشد. با طراحی ، این خودرو دیگر حباب گرد ندارد و شبیه به شاسی های EQS یا EQE است ، و مرسدس -بنز اخیراً اعلام کرد که به دنبال از بین بردن ظاهر بحث برانگیز تخم های EQ Eggs است و نسل جدید اتومبیل های برقی در مدل های خانه به نظر می رسد. این استراتژی اساساً با نسل جدید اتومبیل های BMW متفاوت است. GLC برقی جدید بخشی از برنامه مرسدس -بنز برای معرفی 2 اتومبیل برقی و 2 مدل داخلی تا پایان سال است. این شرکت همچنین سدان های کلاس C و E را توسعه می دهد و لازم به ذکر است که کلاس E در مقایسه با EQE یک مدل جداگانه خواهد بود. کلاس کوچک G احتمالاً بدون موتور در خانه تولید می شود.