شرکت Bam Khodro برنامه های ویژه ای را در سال 1404 برای ترویج و توسعه سرویس پس از فروش Kerman Motor برنامه ریزی کرده است.
شرکت خدمات و بازرگانی BAM Khodro ، به عنوان شعبه اجرایی خدمات پس از فروش Kerman Motor ، برنامه های توسعه بزرگی را برای سال تهیه کرده است. این برنامه ها برای بهبود کیفیت خدمات ، افزایش دسترسی مشتری به شبکه فروشندگان ، بهبود روند قطعات یدکی و بهبود آموزش نیروهای فنی در دستور کار قرار دارند.
گسترش شبکه نمایندگی
براساس اعلامیه رسمی این شرکت ، طی شش ماه اول 1404 ، حدود 5 آژانس جدید در نقاط مختلف کشور افتتاح می شوند. تجهیزات و به روزرسانی نمایندگی های موجود به منظور افزایش سطح استانداردهای خدمات بخشی از برنامه توسعه زیرساخت ها است.
قطعات را ارائه دهید و خدمات پس از فروش را ارتقا دهید
توسعه سرویس پس از فروش ، به ویژه در زمینه به موقع قطعات یدکی ، اولویت دیگر شرکت است. افزایش ظرفیت انبار و بررسی روند عرضه و توزیع قطعات از جمله اقداماتی است که در سال 1404 دنبال خواهد شد.
برنامه رضایت اضطراری و مشتری نوروز
علاوه بر این برنامه ها ، شرکت Kerman Motor موفق شد 93 ٪ رضایت مشتری از برنامه نجات Norouz را با موفقیت انجام دهد. این پروژه که از اول مارس تا 5 آوریل اجرا شد ، به منظور ارائه خدمات نجات سریع و گسترده به مشتریان در تعطیلات نوروز انجام شد.
این پروژه در سراسر کشور با 135 پایگاه اضطراری نوروز و استان های تهران ، مازندران ، گیلان ، فارس ، اصفهان و آلبز بیشترین درخواست های نجات را ثبت کردند. در این دوره ، بیشتر خدمات به نجات در محل اختصاص یافته بودند و تنها درصد کمی از اتومبیل ها به کارگاه های تعمیر منتقل می شدند. تسکین ویژه اتومبیل های برقی نیز در این دوره فعال بود که نشان از توجه کرمان به نیازهای رو به رشد اتومبیل های برقی دارد.
روی آموزش و توانمندسازی نیروها تمرکز کنید
آموزش مداوم کارکنان فنی و خدمات نیز به عنوان یکی از اصلی ترین نقاط توسعه توسعه سال 2 معرفی شده است. در نتیجه ، آکادمی آموزشی بم خمرو به زودی آغاز می شود. آکادمی با هدف بهبود دانش فنی نیروهای اضطراری و تعمیر و همچنین آموزش عمومی مهارتهای فنی به نامزدها و آماتورها انجام شده است. درسهای آموزش به صورت رایگان برگزار می شود و امکان جذب و همکاری با افرادی که پس از درس قادر هستند امکان پذیر است.
به گفته BAM Automobile ، اجرای این برنامه ها نه تنها برای بهبود نقش شرکت در ارائه خدمات پس از فروش ، بلکه با گسترش دامنه فعالیت ها و با تشکیل هویت مستقل و همچنین شبکه بزرگی از نمایندگی ها و مراکز خدمات ، نقش در ارتقاء خدمات استاندارد و بهبود تجربه خودرو در صنعت خودرو در نظر گرفته شده است.