جایگزینی DS4 ، N ° ° با طراحی خیره کننده ، یک کابین لوکس و موتورهای برقی و هیبریدی قدرتمند برای تعیین استانداردهای جدید در کلاس خود آشکار می شود.


DS N ° ° را نشان داد. خودرویی که در ابتدا پردازش شده و نسخه -T -to -Date DS4 بود. این مدل با الهام از پرچمدار ° ° ، تغییرات قابل توجهی در سلف خود دارد و با طراحی مجلل تر و جذابیت آشنا ، گامی بزرگ برای آینده انجام داده است. در نمای جلو ، N ° ° ظاهری متمایز با یک جلو باریک و سبک ، یک آرم DS براق و یک نور روز پردازش شده دارد. سپر جدید با ورودی هوای بزرگتر در پایین ، به همراه کاپیتان ، 5 میلی متر عرض و بخشی از پنجره جلوی آن را پوشش می دهد ، احساس تجملات را بهبود می بخشد. از نمای جانبی ، خطوط با چرخ های 2 یا 5 اینچی و سقف شناور آشنا هستند. در پشت ، جزئیات تاریک و نشان های جدید تغییرات ظریف را نشان می دهد.
کابین N ° C در نگاه اول آشنا به نظر می رسد ، اما با داشتن صفحه نمایش 5.5 اینچی AMP دیجیتال و یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی 5 اینچی 3 اینچی ، این کابین تجربه مدرن تری را ارائه می دهد. مدل های بالا با Alcantara ، چرم قهوه ای و تزئینات قهوه ای در دسترس هستند. بخاری صندلی جلو ، شارژر تلفن بی سیم و سیستم بلندگو کانونی نیز گزینه های سفارشی هستند. فضای بار در نسخه ترکیبی 2 لیتر ، در پلاگین -in نسخه 2 لیتر و در نسخه های برقی 2 لیتری است.
نسخه کامل الکتریکی N ° ° E Tense از باتری 1.5 کیلووات ساعت و یک موتور الکتریکی با قدرت 2 اسب بخار تغذیه می شود. و گشتاور 2 نانومتر. با استاندارد WLTP ، این مدل یک صفحه ترکیبی 2 کیلومتری ارائه می دهد. یک شارژر سریع 4 کیلو وات DC می تواند باتری را از 1 تا 2 دقیقه به 2 دقیقه بلند کند. نسخه پلاگین از یک توربوشارژر چهار سیلندر با توربوشارژر و یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس هفت چرخه دو چرخه استفاده می کند. باتری جدید 5 ٪ تخته برقی را افزایش داده و به 2 کیلومتر افزایش یافته است. این مدل با ترکیبی از 2 اسب بخار و گشتاور 2 نانومتر ، در 1.2 ثانیه صفر حرکت می کند (1.5 ثانیه سریعتر از نسل قبلی).
نسخه هیبریدی دارای یک توربوشارژر سه سیلندر سه سیلندر 1.2 لیتری و یک گیربکس دو چرخه شش چرخه با موتور الکتریکی یکپارچه است. گشتاور 2 اسب بخار و 2 نانومتر تولید می کند. طبق گفته DS ، رانندگان می توانند تا 5 ٪ از زمان رانندگی در شهرها را در حالت کامل برقی بگذرانند.